Onderzoek Klantbejegening Flevoziekenhuis

Flevoziekenhuis Almere is in 2010 gestart met VIP, een programma klantgerichtheid voor medewerkers en medisch specialisten. In voorbereiding op dit klantgerichtheidsprogramma, dat door Mandev Benelux wordt verzorgd, heeft Puremotion eind 2009 een Onderzoek Klantbejegening uitgevoerd, een 0-meting onder patiënten en bezoekers van het Flevoziekenhuis. Nu, eind 2011/begin 2012, is door Puremotion een 1-meting gedaan. Het Onderzoek Klantbejegening wordt ingezet als instrument om te toetsen of de strategie van het Flevoziekenhuis daadwerkelijk en op de juiste wijze wordt beleefd door de klanten van het ziekenhuis.


Alle nieuwsberichten

» Dat is onze school, de Borgloschool

» Owens Corning campagne goed op weg

» Premium Petfood Brands - Know how to move

» Intakefilms voor Saxion Academie MIM

» Teeling Petfood Website

» Het is Owens Corning. Aangenaam!

» Inspirerende film voor ondernemers Baderie

» 4 Bedrijfsfilms Petfood

» Jurjen de Vries in nieuwe look and feel

» iPad presentatie Teeling Petfood

» Studieboeken bestellen met Vivlio

» Deventer bedrijven doen wedstrijd vitaliteit

» Onderzoek Klantbejegening Flevoziekenhuis Almere

» Nieuwe Zwanenberg brochure

actueel

09/02/15
Deze week wordt de nieuwe folder van de Borgloschool in Deventer verspreid.

Lees verder »

Wilt u meer weten of vrijblijvend informatie ontvangen laat uw gegevens dan hier achter

Met plezier zetten we ons in voor:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
© Puremotion 2011 | sitemap